Hanna i fokus

Utan nät och hopplöst frustrerad. Glocalnet kan minsann dra något gammalt över sig, för 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 dagar utan internet är inte humant i dagens uppkopplade kommunikationssamhälle. Så, bittert maktlös och en nyspydd galla senare kan jag konstatera att skolans trådlösa trots allt är vän med datorn.

Vägskäl. Ska jag eller ska jag inte? Vad hade man inte gett för en ynka liten tjuvtitt i facit...

Magen kurrar så förfärligt så roligare än såhär blev det visst inte idag. Dags att tuffa tilbaka till Malmö och packa väskan inför morgondagens Göteborgsresa. Dagens bildfokus får Hanna stå för, min trevliga fotovän som ville ha några bilder till sin hemsida. En fin kväll i parken senare och voila.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0