Mina älskade tjejer

Ny vecka och nya tag. En uppsats som ska filas på och en spurtsträcka som ska tas i besittning. Måndagsrosé och mysig biodejt med Maria följs av fredagsvin på lundabaserad inflyttningsfest. Höstrusk utanför fönstret och chailatte och tända ljus innaför. Men mest av allt tillägnas veckan mina älskade tjejer. Känslomässig måndagsmorgon med min starka vän och sedvanlig torsdagsfika hos George. Välkomnande lördagsfika med efterlängtad Linnea och så invigningsfesten hos Rane på lördag. Älskade ni, så himla viktiga för mig. Tack för att ni lyser upp.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tack älskade Emma för en toppenmysig fika!

Börjar redan ladda för fartfyllda weekends i Västervik ;-)

Pussåkram

2010-11-14 @ 22:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0