I väntans tider

 

Vad ni är fina som kikar in här varendaste dag fastän jag är urusel på att uppdatera. Full rulle här vettni, men jag lovar att ägna bloggen lite mer uppmärksamhet om några veckor när allt har lugnat ner sig! Idag kittlar det i magen och jag fixar och donar med allt möjligt som behövs göras dagen innan bröllop där man är både tärna och fotograf. Ska snart iväg till stan och kafferosteria med Sofie och fila på morgondagens framförande samt gå på sistaminutenjakt efter ett par bedårande vackra, förvånansvärt bekväma och osannolikt billiga vita skor (vad är oddset på den tro?). Imorgon är det dags för Elin och Choffe att lova varandra evig kärlek och jag blir alldeles varm i magen vid tanken på att få dela detta med dem. Håll nu tummarna för att metrologerna inser sitt misstag, slänger sig i väggen och överraskas av smekande solsken och ljumma brisar. Bröllopsmaraton med tre kärleksfester på åtta dagar - here we come! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för allt gumman! Sällskapet, stödet, möhippan, fotograferandet och ert gulliga tal :-) Är så glad att du är min vän och att ni var där och delade dagen med oss! Vi syns imorgon. Puss & Kram på dig.

2010-05-11 @ 18:49:45
Postat av: Emma

Tack själv älskade du!!

2010-05-12 @ 22:57:32
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0