Dansant tant

-Visst kan man skaka på rumpan fastän man är tant! resonerade Beata och jag och höjde medelåldern med minst tio år på danskursen. Vi missade 30+ med en hårsmån och fick därför lydigt försöka hänga med i ungdomarnas tempo. Lårbenshalsarna förhöll sig dock intakta så vi ska nog våga oss dit även nästa måndag. För övrigt är fritid ett teoretiskt begrepp lika frånvarande i min tillvaro som innebörden av epiphenomenalism är i mitt förvirrade huvud. Vetenskapsteoritenta på fredag och jag undrar stilla hur sjutton jag ska lyckas tygla all denna fasansfullt tråkiga och hopplöst bångstyriga text. Under tiden förser jag bloggen med en dansant bild jag hittade på facebook häromdagen. Min redan halvgalna look förstärks av en giftröd tunga, men vad gör det när bilden gör mig så härligt glad i magen. Saknar dig Kattis!



Kommentarer
Postat av: Malin

Haha! Mycket fin bild! :D Vad är det för danskurs ni går på?!? KRAUM!

2010-03-12 @ 16:40:13
Postat av: Emma

Visst är den tjusig :-) Lite svårt att definiera danskursen, kanske kan kalla den upphottad streetdance? Saknar att dansa gärnet med dig på dansgolvet - vad hände med de kvällarna? Jag håller tummarna för att vi åtminstone kan få till en dejt i alpbergen gumman!

2010-03-13 @ 17:32:19
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0