Emma - Visdomstanden: 1-0

Det är måndag morgon, vinden blåser kallt och himlen är grådaskig. Klockan slår 07.50 och jag sitter i väntrummet på käkkirurgen. Detta innebär två saker: 1) Jag är hiskeligt nervös 2) Veckan kan bara bli bättre

Nu sitter jag här med en eländig tand mindre och en lättnadens suck över mina läppar. Efter en halvårig rond vann jag på knockout; visdomstanden fälldes med en stenhård höger från kirurgens ringhörna. Trots blodbad i munnen har allt gått över förväntan och den blå hamstern dök aldrig upp i spegelbilden. Tänkte nu gosa ner mig hos min favorit och drömma fina vårdrömmar. Den är här snart, det känner jag på mig. När vi minst anar det så knackar våren förförande på dörren och bjuder oss till dans. Jag har nog aldrig varit så redo. 




Kommentarer
Postat av: Emma

Tji fick jag som vaknade som en tvåbent hamster och med snöblanat regn utanför fönstret. Men men, keep hoping!

2010-03-02 @ 12:02:07
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0