Med stormsteg mot den chockrosa skapelsen

Tärnklänningen som var ljuvligt fuchsiafärgad på min datorskärm damp ner som ett chockrosa bombnedslag ett och ett halv nummer för stort. Men men, sådana är smällarna man får ta då man vill vara modern och shoppa över nätet. Och ingen har väl dött av lite chockrosa, inte? Bröllopet börjar närma sig med stormsteg och idag insåg jag det med pirr i magen då vi besökte kyrkan och gick igenom vigseln. Passade även på att kolla omgivningarna och knäppa av några bilder på det blivande brudparet. Blev inte så nöjd med mina fotoskills, men får hoppas att jag har en lyckosam dag när det väl gäller. Här har ni dem, the bride and groom to be. Åh, nu kittlar det lite extra i magen, min Elin ska snart gifta sig!












Kommentarer
Postat av: Blivande bruden

Hej gumman!



Fotot blev ju fint! Jag tvivlar inte på dina fotoskills. Fast nästa gång ska jag inte vara bakis, ha glasögon, vinterjacka och yllevantar hoppas jag ;-)Du kommer att vara ursnygg i din chockrosa skapelse! Om du är nervös, vad tror du att jag är..? ;-)



Tack för allt gumman, du är bäst!



Kramar

2010-03-15 @ 08:14:19
Postat av: Beata

Vilken underbar bild, tycker man ser mycket kärlek i bilden :-)kram

2010-03-15 @ 16:28:24
Postat av: Frida

Jätte fin bild. De ser så kära ut.

2010-04-07 @ 20:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0