Maria ♥ Henrik

Och Emma ♥ sommaren. Idag har jag blivit fullständigt förförd av julisolen och den fantastiska svenska högsommaren. Tillsammans med Jenny och lille Rufus har jag njutit av lunch i det gröna och en lång promenad vid havet. Lite lek i det blåspräckliga svenska deltat hann vi också med och det har varit så fint att träffa dem båda igen. Nu blir det rehab och sedan en tur till gymmet men därefter tänkte vi fortsätta med ett vinnande koncept och ägna sommarkvällen åt grillning och beach volley. Med skummiga marshmallows och förförande choklad i sikte kan jag nästan glömma bort att semestern tog slut igår och att jag ska jobba 26 timmar i helgen. Nåväl, kvällen är ung.

Några bilder från majdagen då det vackra brudparet Maria och Henrik sa ja till varandra:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0