Livet som svettpöl

Vad vore väl ett liv som svettpöl? Det skulle ju vara dövarmt och klibbigt och alldeles... alldeles... underbart! Jag vägrar klaga på värmen nu när den fantastiska svenska högsommaren äntligen är här. Idag tänkte jag dock låsa in mig och forma ögonen till fyrkanter. Förra veckan gjorde jag mitt första "riktiga" fotojobb då jag plåtade killarna i det grymma bandet Dephaser. Igår valde de ut bilder så nu ska det redigeras för hela slanten. Hoppar nog upp på stålspringaren och cyklar bort till päronen och passar på att samtidigt bli bortskämd med lite lunch. De färdiga bilderna kommer ni inte att få se på ett tag men jag kan bjuda på en bild jag tog medan jag stod och väntade på grabbarna.


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag väntar spänt på resultatet!

2010-07-13 @ 13:36:10
URL: http://fotografhanna.wordpress.com
Postat av: Malin

OHHH! Vad spännande!

2010-07-14 @ 09:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0