Slasksöndag

Så var en högst ospännande söndag till ända och dagens höjdpunkter har bestått i att svälja några liter klorvatten på kockums, gråta floder till Spårlöst och prata med ägarinnan till de skor jag råkade gå hem i i fredags (antar att ingen är förvånad?). Kvaliteten på denna dag har således inte varit av den utsökta typen och resten av tiden har jag återkommande övervägt att säga upp mig från programmet för att sedan inse att jag måste ta mig igenom den här dödligt tråkiga och hopplöst ointressanta vetenskapsteorin om jag någonsin ska få ett psykologjobb. Tjohoo! Längtar efter ljumma vårvindar och nypistade alpbackar. Efter en tid när operationen är förbi och den här überabstrakta kursen är nersköljd i rännstenen tillsammans med vinterns sista slask. Men jag är inte bitter, nej nej. Nu är det dags att skriva nytt CV och personligt brev och undvika att kasta den virusstinna externa hårddisken i väggen. Sova får jag göra när jag blir gammal, förlåt, äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0