Chokladmys och snöyra



Hör och häpna, men även denna helg överlevdes. Det var dock knappt eftersom jag 1) försökte hänga med i det ungdomliga tempot och festa till sex på morgonen, och 2) befann mig ett par hundra meter från en skottlossning. Helgens vilda leverne till trots sitter jag här i ett stycke och myser med varm choklad. Den tredje för dagen. För vad göra om man bestämt sig för att förtränga allt man borde göra och istället fly in i den varma chokladens och surfandets sköna värld? Jag är inget vidare på det här med sjävdisciplin, inte alls faktiskt. Längtar efter att jobba och få fasta ramar. Har åtminstone kunnat njuta av att sova till åtta och sedan ta en skön runda i snön innan den började yra runt som en vettvilling på gatorna. Och pluggat en halvtimme. Vart resten av dagen tog vägen har jag ingen aning om, vips så var den borta! Underligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0