Kärlek till er

Såhär i hjärtetider skulle jag vilja passa på att önska alla er fina läsare en riktigt kärleksfull och fin dag med mycket värme och mys! Själv är jag trött men nöjd efter en fantastiskt härlig helg. En mycket trevlig thaikväll hos Rane i fredags avlöstes av 19 timmars möhippa och 8 timmars sömn på två nätter. Möhippan är ett kapitel för sig men jag kan ju åtminstone avslöja att kvällen avsutades på scen tillsammans med ingen mindre än Lili och Susie! Idag har jag besökt Josefin och Alex, sett Pantern besegra serieledarna och ska nu inta en torskrygg med skaldjursmos serverat med en nypa mys och en hel famn av kärlek. 

Gårdagens hjärteskörd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0