Studenttider

Med en härlig Karlskronahelg i baken och kommande kalashelg i fronten så går det ju inte att vara annat än nöjd, trots att mina arbetsdagar numera snittar 11 timmar. På fredag är det däremot inte bara dags att fylla Tant utan även att ta farväl av en intensiv, givande och härlig era med de fina barnen. Några dagars ledighet väntar innan det är dags för denna livstids kanske sista termin i skolbänken. Fantastico.

Ikväll gör Björn debut i limhamnströjan och för säsongens första motstånd står ett gäng hungriga pantrar. Snacka om att skrilla direkt in i hetluften! Det gör lite ont i hjärtat att inte kunna vara där så jag håller tummarna för att ni andra håller hejarklacksställningarna för mig!?

Dagens bilder kan härledas till en tid då sommaren stod för dörren och studenterna sjöng om lyckliga dagar och ungdomlig vår. Björns fina lilla kusinbarn Alva och min sockersöta kusin Linnea får stå för studentbilderna tills jag hinner lägga upp några fler.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0