Glittrande kärlek i Oxelösund

Tjo svej, hur mås det där ute? Själv sitter jag här med en påse gott & blandat och repar mig efter en halvdagsutflykt på Svågetorp. Egentligen skulle vi ju grilla med Per och Rebecka, men de bestämde sig för att ploppa ut en bebis istället, vilket ju får anses vara en godtagbar anledning att ställa in. Kosan styrdes istället mot Svågetorp och omplåstring av fredagens olycka då både dushstången, vasken och spegelskåpet rök i en enda veva. Detta skulle kunna ha varit skälet till att vi omedelbart därefter tog vårt pick och pack och bilade mot Oxelösund. Dock hade vi en bra mycket bättre anledning - Per och Nathalie skulle bli herr och fru! Helgen blev sådär fantastiskt som bara en bröllopshelg kan vara då brudparet strålade och dansgolvet bultade vilt. Talet vi höll övergick snabbt i ett dansmedley och våra vickande rumpor och amatörmässiga moves gick turligen hem hos publiken, puh! Även vid detta bröllop fick jag det stora förtroendet att ta bröllopsbilderna, men det kommer att dröja ett bra tag innan dessa publiceras på bloggen. För den nyfikne lägger jag däremot upp ett par fina "behind the scene" bilder som Frida tog och som jag lät photoshoppa lite smått. Visst är hon vacker Natti?!







Kommentarer
Postat av: Frida

Titta, nu fick jag också vara med som fotograf. Vad trevligt. Ser fram emot att få se de andra fotona som du har tagit. Många kramar FRIDA

2010-08-09 @ 19:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0