Med fjäll på näsan

Så sitter jag här med fjäll på näsan och semesterminnen på skärmen. Med alla lemmar intakta och magen full av varm romchoklad känner jag mig sådär oförskämt nöjd med skidresan. Förutom att den kunde ha varat några månader till, förstås. Livet gick ut på att susa nerför alptoppar med solen skinande i nacken, afterski:a med vårt härliga resegäng och sedan efterskida lite till. Förträffligt.

Kom hem, satte in spurten redan från startblocken och lyckades på någon vänster klara tentan två dagar senare. Resten av veckan har varit ett virrvarr av sysslor så resebilder får ni snällt vänta på. Under tiden kan ni njuta av denna vackra elinvy medan jag räddar de vattenbadande creme bruleerna från ugnen, letar rätt på Mr Blund och vaknar till höghöjdsbrunch med tjocka släkten.



Kommentarer
Postat av: Elin

Vacker vy är nog tveksamt tycker jag ;-) Grattis till tentan, du är så duktig!

2010-04-07 @ 15:38:43
Postat av: Elin

Hej gumman!



Har skrivit flera kommentarer på olika inlägg men de verkar inte sparas. Får se hur det blir med detta.. Kram

2010-04-08 @ 13:34:12
Postat av: Elin igen..

Synd att man inte kan radera sina egna kommentarer. Det var ju sparat såg jag nu.. Syntes inte innan.. ;-)

2010-04-08 @ 13:36:04
Postat av: Emma

Haha, jag gillar när du kommenterar ju!

2010-04-10 @ 10:17:04
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0