Elins möhippa

Här har ni mig, bättre sen än aldrig och invirad i en tät stressdimma. Plockar fram ännu en reservtank, behåller gasen i botten och letar fram mitt allra finaste leende. Tänkte inte involvera er i alla mina projekt utan snarare ägna mig åt något betydligt trevligare och berätta om helgens skojiga möhippeeskapader! Vi lyckades med vårt dubbelspel ända in i mål och fångade upp en häpen elinhaka tidigt en lördagsmorgon. Under busig lugg tog ett gäng söta islännigar oss på tur och provade vår kaffekoppsbalans. På skattjakten överraskades vi av monster i skogen (eller var det vi som överraskade dem? *blink*) och eftermiddagen var rena nostalgitrippen då vår gamle tränare Kristina drillade oss i löpskolning och höll i en femkamp i gamla Löpargången. Kvällen ägnades åt diverse aktiviteter och avslutades självfallet vilt dansandes på ett svettigt utehak, så som i:et sig prickas bör en tokrolig möhippedag. Härligt!






















Kommentarer
Postat av: Elin

Ja, det var verkligen en rolig dag :-) Jag gillar fotot på kulstötningen, kanske inte just för de läckra klädernas skull.. ;-) Idag mår jag bra iaf, härligt, hoppas att du också gör det!



Hörs i veckan! Kramar

2010-04-25 @ 10:52:03
Postat av: Frida

Hej emma. Vilka fina bilder. Kul att de. Jätte rolig dag. Kram frida

2010-04-26 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0