Malmöderby

Ikväll spelar Pantern träningsmatch mot Mif på Isstadion. Ni kommer väl och hejar?!


Kommentarer
Postat av: Elin

Dina helger låter alltid så roliga o inte minst innehållsrika! När jag såg pantern här så insåg jag att jag borde klassas som ett stort fan med tanke på att jag har en stor panter på ryggen ju :-) Får väl ta o bege mig t istadion o kola på en match snart! Någon hemmamatch nästa helg kanske?



Kram

2009-09-13 @ 20:39:28
Postat av: Emma

Ja, det här med helg är ett oerhört trevligt påfund! Fast tiden är ibland för knapp för att hinna allt man vill bara... Åh ja, du är ju som gjord för panterns hejarklack! ;-) På söndag är det faktiskt seriepremiär på isstadion o kommer nog vara rätt bra tryck - skulle vara jättekul om du och din panter (o Choffe såklart!) hängde på!

2009-09-13 @ 23:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0