Fröken Emma tycker till

Om Svininfluensan. Hjälp, när jag tittade mig i spegeln imorse var det något som inte stämde...

http://ramroddin.files.wordpress.com/2009/08/svininfluensa-huuuaa.jpg

Men allvarligt, är det bara jag som känner att grishypen har gått lite till överdrift? Stirra ner litta!

Om Mrs Anna Anka. Wow, årets komikergenombrott! För kan man annat än skratta åt en Kristinanstadstös som heter något så förnämligt som Anna Anka och som tar sig själv på så stort allvar att silikonbrösten nästa spricker av ansträngningen? Fast egentligen tycker jag mest synd om människan, vars huvudpunkt på dagen är att läsa sitt horoskop, som nästan alltid stämmer! Veena kom förbi för att låna teven och jag som i princip aldrig ser på dumburken förundrades över dagens tv-utbud.

Om Patrik Swayze. Nobody puts Emma in a corner, och såg rullade han fram med sina höfter
och lyfte mig till skyarna med sina starka armar... Tonårsdrömmar och dirty dancing på teven ett par gånger i veckan när vi var som värst, Anna och jag. Good old memories, rest in peace Patrick. 

http://bluehouselives.com/wp-content/uploads/2009/08/dirty-dancing.jpg

Om veckan som varit. Att gå termin åtta på psykologprogrammet är dessvärre svårförenligt med kontinuerligt bloggande, varför jag hållt ert på halster ett tag. Förutom åtta olika projekt i skolan så har jag även hunnit med att ta tåget åt fel håll (lucky me att det inte var ett direkttåg), överleva ännu en akupunktursession (unlucky me att nålarna måste sättas på kroppens mest smärtkänsliga ställe), gå på bröllopsmiddag (luriga faster gifte sig minsann i all hemlighet med sin Alf), att gå på Hässleholmskalas (den här gången fick jag t o m följa med in), att besöka undersköna Hovdala slott, att se en fantatastisk film, två trevliga fikor på EH, snabbesök hos husbyggarna och mycket trevligt tjejhäng hos Johanna igår (och en lasagne to-die-for).  Några pics:

Den här sötnosen hittade jag hemma hos viveca o Alf






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0