Fröken Emmas känsla för kläder

Igår, när vårsolen letade sig in genom fönsterrutan och Peps glada toner gungade ut ur högtalarna, så fick jag en idé. Bloggen ska få se världens ljus och möjligheter och få lufta sina vingar. De nya läsarna får en chans att lära känna mig lite bättre och min bloggmotivation kommer förhoppningsvis öka med dessa nya friska temavindar. Aldrig trodde jag att jag skulle lägga upp en dagens outfit, men jag förvånar även mig själv. Här har ni Fröken Ego girl.


                     Lite tramsig måste man ju oxå va
   



Skossingar: Converse
Bralls: Sunshine, MQ
Koftis: Monki
Ti-shirt: Monki
Ring: Guldfynd
Armband: Snö
Övriga juveler: Fyndat i födelsedagspaket

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj vilken snygging. Vad tuff du är. Hoppas på fler dagens outfit. Kram Frida

2009-03-19 @ 20:48:42
Postat av: Fröken Emma

Du är ju för söt du Frida, så fin som kommenterar mina inlägg!

2009-03-20 @ 01:41:18
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0