Ännu en helg går till historien

Ännu en härlig helg har gått till historien och jag måste medge att jag verkligen gillar detta ledighetspåfund. Som vanligt har det varit full rulle och mycket har hunnits med. I fredags tog jag ledigt och bjöd Lilli, Beata och Sebastian på lunch (nu for jag med osanning, för det var faktiskt Beata som bjöd Basti på hans lunch). Eftermiddagen ägnades åt en skön promenad i vårluften och på kvällen hejade vi fram Josse i hennes match. Fredagsmiddagen fixade svärföräldrarna och vi frossade i smaskiga räkor och lena ostar. Under gårdagen satte vi sprätt på pengarna genom att köpa kuddar, ljus och 18 (jojemän) ramar på IKEA, full skidutstyrsel till mig och ett par nya converse som pricken över det stackars kontot. Vi passade kelgrisen Hector och bjöds på middag hos Petra, innan jag styrde kosan mot Therese lyxiga 25-årsfest i Helsingborg. Trevligt värre och en massa skojig dans på Cardinal. Idag har vi ägnat oss åt "Projekt Dränk Hallen I Ramar" och sedan ätit middag hos mina päron. Mycket trevligt och som ni hör så är vi skickliga på att undvika vårt eget kök under helgerna. Ny vecka och nya tag imorgon och jag rivstartar med en 8-19 dag i skolan. Tror det är dags att försöka leta reda på John Blund nu, som omöjligtvis kan befinna sig långt bort.


     
      
 
Fredagens mysiga lunchbesök

Kommentarer
Postat av: Beata

Vilka fina foto på Basti. Kan du inte radera mig på bilderna? Snälla! Hoppas du mår bra och att din dag blir bra. kram

2009-03-16 @ 08:08:03
Postat av: Elin

Vad stor Valter blivit :-)Synd ni inte kunde på lör. Tror du är mest busy på helgerna, så ni kan väl säga när det passar er? Kram

2009-03-16 @ 10:44:58
Postat av: Elin

Ny blogg förresten

2009-03-16 @ 10:54:04
URL: http://www.chiliguinness.blogspot.com/
Postat av: Elin

Men Beata, du blev ju jättefin på bilderna tillsammans m Sebastian! :-)

2009-03-16 @ 10:55:33
Postat av: Ninnie.

Vilka härliga bilder du har!!! :)

2009-03-16 @ 17:00:24
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack, vad kul! Lätt att fastna i surfandet ;-)

2009-03-16 @ 18:01:25
URL: http://magstarkt.blogg.se/
Postat av: Fröken Emma

Beata, du blev ju snygg som alltid, precis som Lilli och SEBASTIAN blev ;-)

2009-03-17 @ 09:15:17
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0