En nypa ledighet

Tjing i rutan!

Ni har inte smält bort alldeles i sommarhettan? Själv var jag på håret igår, men lyckades samla ihop mig i ett svettigt stycke igen. Sommaren är här och aj löv it! Åtminstone när jag får vara utomhus. 54 timmars jobb i instängda korridorer ger inte några enorma utrymmen för att njuta av sommaren denna veckan och det ser inte mycket bättre ut de kommande veckorna, men jag eftersom jag formligen håvar in enorma summor landstingspengar så är jag rätt nöjd ändå. Förresten så hade jag en fantastisk femdagarsledighet förra veckan då jag hann träffa många härliga vänner och hitta på mycket skoj med min käre sambo. Lunchen med Lisa, besöket hos Beata, Jocke & Sebastian och festen hemma hos oss hamnade på bild. Gårdagens besök hos föräldrarna dokumenterades också, men därefter drabbades min usb-kabel av frihetsdrömmar och rymde sin kos. Hittelön utfärdas till dig som kan återlämna denna dyrbarhet.

Tjusigare än så här har jag nog aldrig känt mig
Sommaren here I comeVälkommen till Malmös parker!Emma + sina nya jeansshorts = sant



Jocke försöker sig på moon walk


Kommentarer
Postat av: Björn

Hur kunde jag bli nekad att komma in för att jag va för full? Här e ju bildbevis på att jag hur nykter som...

2009-07-03 @ 11:05:55
Postat av: Fröken Emma

Oh yeh, nyktrare än spiken själv!

2009-07-03 @ 23:06:08
Postat av: Beata

Vilka härliga bilder :-) När ska vi försöka komma in igen och förhoppningsvis då få DANSA? Jag vill :-) kramis

2009-07-04 @ 16:31:32
Postat av: Emma

Jag med! Jag jobbar några helger till, men sedan tycker jag vi sveper förbi vakterna och visar hur det ska gå till på dansgolvet! :-)

2009-07-06 @ 01:23:26
Postat av: Elin

Vad kul ni ser ut att ha haft! Synd att vi var bortresta då.. :-( Hur kan jag ha missat att du blivit blondin igen, det passar dig jättebra :-)



Kram

2009-07-13 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0