Häcken full

Usb-kabeln hade tydligen försökt gömma sig i föräldrarnas hus - den rackaren! Under torsdagen fick jag smaka på ledighetens sötma och förutom tandhygienistens tuffa dom, sjukgymnastens fräcka frånvaro och kvällsfikan med tjejerna så hade jag häcken full hemma hos föräldrarna. Det var dags för klippning och jag lyckades på någon vänster pricka in den heta dagens fyra varmaste timmar för detta ändamål. Bladlössen gjordes hemlösa och deras envisa hämdaktion gick ut på att ta större delen av min kroppsyta i besittning. Men skam den som ger sig och förutom en avsågad sladd så lyckades jag faktiskt klippa till den där häcken något sånär. Kanske kanske kanske kan man lyckas sköta en trädgård en gång i framtiden?


I stort behov av en dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0