Forever 25

När Malin fyllde 25 förra året så komponerade jag ihop ett flersidigt födelsedagskort som kretsade kring det faktum att hon nu faktiskt var halvvägs till femtio! På kuvertet skrev jag i stora bokstäver "Malin 25!". Det var ju bara det att hon råkade fylla 24, vilket många gliringar påminde mig om under tiden därefter. Men hämnden är ljuv och när Malin faktiskt hade ordnat ihop ett kort till mig på min 26-årsdag, vilket mycket fint fokuserade på att jag var 25 nu och att hon hoppades att vi skulle få ytterligare 25 härliga år ihop, så var det hela hejdlöst komiskt. Några sekunder försökte hon låtsas som att det varit ett skämt, men de stora ögonen och lite väl rosa kinderna avslöjade henne. Är det då ens möjligt att när Malin verkligen fyller 25, ge henne annat än ett "Vi räknar inte åren.. vi räknar bara de goda stunderna"-kort och skriva:




 

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack så mycket för hjälpen igår, det uppskattade vi verkligen! Idag har vi roat oss med att städa ur den gamla lägenheten, så kul kan man ha en söndag ;-( Hoppas att ni hade det trevligt igår! Kram

2009-01-18 @ 19:49:41
Postat av: Fröken Emma

Det var så lite så, hoppas ni kommer trivs finfint i er nya superfina lya!

2009-01-18 @ 20:31:29
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0