Anonyma emkuholics (AMQ)

Hej, jag heter Emma och jag är en emkuholic.

Ungefär sådär kommer det nog att låta när jag går på mitt första AMQ-möte. För jag inser ju det, att jag är fast i mitt beroende.

Denna dag var inget undantag. Jag skulle ju bara handla tulpaner på Gustav, men att tacka nej till rea på MQ kändes mig övermäktigt. Att sedan där stå emot frestelsens förbannelse tycktes fullständigt omöjligt, och jag kan nu lägga ännu ett MQ-plagg till samlingen. Det här börjar ju urarta, det kan jag motvilligt erkänna. Det är nog inte mycket mer att göra än att se sanningen i vitögat och emkuholicen i spegeln.


Kommentarer
Postat av: Elin

Om du startar en klubb kan jag nog också bli medlem där, jag har en väldig massa plagg med en fin silvercirkel där det står STOCKH LM på :-) Fast nu blir det nog inga nya kläder på ett tag:-( Men vi kanske kan gå o tillfredsställa våra behov när vårkläderna kommer? :-)



Kolla in Guiness på min blogg..



Kram

2009-01-14 @ 18:52:42
URL: http://www.hundhalsaniskane.se/chili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0