Min helg i bild

Helgdokumentationen börjar bli ett stående inslag här på bloggen och jag tänkte inte vara sämre denna vecka.

Fredagskvällen ägnades åt sushi making och wine tasting innan vi begav oss ut i vimlet.


Skål!Therese ger sig hän åt sin kreativa ådra
Emma + Baileys = santMaria och Therese

I lördags begav vi oss till Halmstad för att fira bror Dan

Min vackre manDan 23 årMamma och pappa stökar i köket
Syskonen ställer uppTvå av Dans sambos

Kameran fick även följa med till isstadion i söndags

Björn och Andy i full fräsPantern - Örebo 3-2
Björn på is (denna bild lånade jag från Panterns hemsida)


Kommentarer
Postat av: Frida

Kul att se dina bilder. Är det på onsdag du skall klippa dig? Har du bestämt dig? Kram frida

2009-02-17 @ 12:01:42
Postat av: Fröken Emma

Jepp, idag blir det klippning och färgning och mina dagar som blondie är räknade. Tack för collagetipset förresten!

2009-02-18 @ 14:26:17
Postat av: Elin

Väntar med spänning på att du ska lägga upp bilder på dig som brunett :-)

Får väl se det "live" på söndag annars!



Kram

2009-02-19 @ 08:35:38
URL: http://www.hundhalsaniskane.se/chili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0