Blondes might have more fun, but they´re also more hungry!

De tre blonda psykologstudenterna skulle äta sin medhavda lunch. I vanlig ordning var mikronkön omänskligt lång, men så fick två av dem plötsligt syn på en lapp på köksskåpet. "Ny mikro i P005" Perfekt, vi kollar in om den är ledig! Bingo - rummet var tomt! En av blondisarna sträcker sig mot mikron för att öppna den... men... hur får man upp luckan?? Hmm... Hon trycker på alla knapparna, drar i luckan, slår på mikron... som förblir sluten som en mussla. Med blossande kinder vänder hon sig till sin kompis Eh, kan du öppna mikron?" Nästa blondie försöker på samma sätt, men vänder sig sedan förbryllat mot sin vän. Nä, jag kan banne mig inte öppna den! Fnissande och med röda öron går de tillbaka till köket och viskar till den tredje blondisen. Hon går skrattande in i P005 och ger sig på den lilla ugnen. Utan resultat. Helt otroligt -  ingen av de tre lyckades att ens komma in i mikron. Är det inte hejdlöst komiskt så vet jag inte vad. Tankarna förs genast till en sekvens i en av mina favoritfilmer, Zoolander.  



Kommentarer
Postat av: Björn

HAHAHA, Det kan inte vara lätt...

2009-02-13 @ 07:27:38
Postat av: Fröken Emma

Nä, vilken tur att man bara är blond några dagar till. Sedan ska mikron få sig en ny omgång!

2009-02-13 @ 13:52:35
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0