Produktiv hos Fru Snork

Så var det ännu en ärtsoppelös torsdag. En dag jag vill definiera som produktiv, men som min sambo säkerligen benämner som dyr. Men vad göra när vår lägenhet obarmhärtigt törstar efter en ny kudde, spegel, tavla och växter? Jag gjorde ju bara min plikt och räddade oss från denna fördärvelse. Spegeln fick jag praktiskt taget tjata mig till av Fru Snork på Living, men kärlek hade uppstått till denna silvriga skönhet och jag förmådde inte knäppa expediten på näsan. Övrig tid har jag spänt musklerna i gymspeglarna och cyklat kvarteret runt i jakt på en parkerad bil (som slutligen gav sig till känna på andra sidan hörnan). Slutet gott allting gott. Nu ska jag snart iväg och fika med tjejerna. Blir det en chailatte månntro?
 
Dagens bildfokus får gårdagsdejten Sebastian stå för. Och knäppen på näsan ger jag faktiskt till er, kära läsare, som sitter där och smygläser utan att dela med er av några tankar eller ord.





Kommentarer
Postat av: Beata

Verkligen fina bilder. Blir helt rörd när jag ser min fina son :-) snyft Och tack för en härlig träff...

2009-08-14 @ 10:58:31
Postat av: Emma

Visst är han så fin så fin din lille skatt! Tack själv för en mysig dag vännen!

2009-08-14 @ 17:54:49
Postat av: B

Jag vill då inte ha en knäpp på näsan, så det e ju bäst att man skriver något.

2009-08-17 @ 15:29:10
Postat av: Björn

Det va ju inte meningen att posta det första sådär, fick inte med att du är finast! Puss din

2009-08-17 @ 15:30:52
Postat av: Emma

Skriver man så fint så får man puss på näsan istället!

2009-08-17 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0