Semester i Det Blå

Jag förstår att ni hoppar av iver och biter på naglarna av spänning, men nu är tiden
äntligen inne för att delge er några av mina semesterbilder! Vistelsen i Blåvand var alldeles
underbart skön och avkopplande, med trevligt sällskap, mysiga utflykter och glada vädergudar


Denna fina bild tog Björn
... och en massa fiskarBevis till Jocke på att Björn tränade flitigt under semesternGunilla
Stugan
Pappa Erik och syster JosseFarmor ElsieJag och Josse red islandshästar! Här är jag med min pärla.Josses kompis Olivia
SpelkvällMorfar Bertil
Vi gick på sjöfartsmuseum och såg sälar... Uppe i fyren tittade vi ut över Danmarks västligaste punktFinns det något sötare och charmigare än dessa hästar med sin yviga lugg och busiga blick?Det blev mycket badminton, strandtennis, vollyboll etc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0