Ledsen



Det är inte kul att efter en röntgen få hem ett brev där det står "Vi har bokat tid till dig för terapidiskussion". Jag har redan tillräckligt med de andra cellförändringarna som inte vill ge med sig och som hotar om ytterligare en operation, orkar inte med en ny grej...

Den här dagen vaknade jag tung i sinnet, men fast besluten att försöka glömma bort gårdagens skitdag och ta nya tag. Hinner inte ens påbörja frukosten innan jag öppnar det här brevet.

Ibland vill man bara lägga sig ner och gråta.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skickar över en STOR kram o hoppas det ger lite tröst...

2009-08-29 @ 10:32:49
Postat av: Danni

Många KRAMAR!!!!! Hoppas allt ordnar sig!!

2009-08-31 @ 09:46:50
Postat av: Emma

Tack fina ni!

2009-08-31 @ 18:18:23
Postat av: Frida

Tänker på dig.

2009-09-02 @ 20:12:08
Postat av: Emma

Jag har pratat med tandläkaren nu och tydligen så hade de inte direkt hittat något på röntgen utan han ville mest träffas för att diskutera huvudida jag ville operera bort min tand i förebyggande syfte. Föst blev jag väldigt lättad, men såhär i efterhand är jag allt lite förbannad. Har de ens övervägt de etiska aspekterna av att skicka ut ett sådant brev till sina patienter?

2009-09-04 @ 10:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0