Underbart men kort

Fram och tillbaka till Stockholm på en helg blev underbart men kort. En mysig eftermiddag i huvudstaden mynnade ut i en kväll med middag och Bounce. Tillsammans med Kattis, Annah, Johanna och David häpnade vi över den fantasifulla koreografin och jag blev fullständigt helfrälst i Caution!.  Showen får elva liljor av tio möjliga, så jag rekommenderar er starkt att åka till Stockholm och låta er dras med i detta dansäventyr! Kvällen fortsatte på ett cozy hak där vi även mötte upp med Liv. Eftersom det spritte i benen fortsatte jag och Björn ut i Stockholmsnatten där vi fick utlopp för vår dansabstinens. Vi avhandlade med största sannolikhet alla befintliga tramsdanser innan vi trillade ner i den lyxiga hotellsängen. Söndagen inleddes med frikostig hotellfrukost och resan avrundades med några timmars saijtesiing innan vi begav oss söderut. Jag blev så åksjuk att min blick ideligen vandrade mellan soppåsen och fönstret, men maginnehållet stannade turligt nog på sin plats. På vägen hem från stationen kom vi plötsligt på att vi hade en kamera med oss.  


En av mycket få bilder från Stockholm: Emma Sunklugg  Malmöhus slott  Gåsapåg från Skåne  Ytterligare en gåsapåg från Skåne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0