Post påskkalas

Tro det eller ej men vi lyckades faktiskt ro det där påskkalaset i hamn. Ingen blev matförgiftad, folk blev mätta och jag inbillade mig att de till och med blev lite belåtna. Kalaset började vid fyra och de sista gästerna gick vid tre, så alldeles pjåkigt kan det ju inte ha varit (även om flertalet av gästerna byttes ut runt midnatt). Idag har vi njutit av vårsolen hemma i svärföräldrarnas trädgård och hoppat in nya studsmattan. Jag tog risken att mina inflammerade senor skulle flyga all världens väg och provade vingarna uppe bland hustaken. Fy bubblan vad skoj det var! En sådan skulle man haft på sin balkong. En trevlig kväll tillbringades sedan med Beata på Lilla torg och nu sitter jag här bakissleten, ryggsleten efter studsandet och allmänt ögonlockssleten. Ett snack med Mr Blund skulle nog vara på sin plats. Imorgon kommer Jessica på lunch och kanske får rullorna smaka på asfalten på årets andra tur?


Björn och Josse (attans att blixten var av - ursäkta den suddiga kvaliten)Mamma fick också presentBror Dan
Nöjd Torbjörn efter idogt kämpande Masse ville också provaSöta PetraPhilipDanni och Andy
Glad AndyPetra och jag önskar glad påsk


Josse provar sina vingarStudsande Björnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0