Fröken Emmas goes glasögonorm

Oh boy vilket vackert väder! Hittar ni på något skoj i sommarvärmen? Själv njöt jag av ett härligt myllrande lilla torg hela fredagskvällen tillsammans med Maria och Therese. Idag blir det en sväng på rullorna, en hjälpande hand på föräldrarnas nya tomt, middag hos Martin och Veena och därefter privatfest på Privé. Upplagt för en härlig dag med andra ord!

Har börjat tröttna på att världen förvandlas till ett blurr när jag tar på mina brillor och har därför varit ute på glasögonjakt. Tre briljanta brills fick följa med hem, men att bestämma sig är inte lätt. Ärliga åsikter är varmt välkomna! Ska jag ha nr 1, 2, 3 eller kanske ingen av dem?





Kommentarer
Postat av: Frida

Svårt att säga när man bara får se dem så på bild. Men jag gillar nog nr 1 bäst. Gillar inte nr två. De ser stora ut jämfört med ditt ansikte. Vilka gillar du bäst. Kram Frida. PS, Du är väldigt vacker utan.

2009-04-25 @ 12:48:30
Postat av: Beata

Jag tycker faktiskt nr 1 är riktigt snygga, dem klär du i... Saknade dig på loppisen idag kram

2009-04-25 @ 17:43:36
Postat av: Anonym

Hej stumpan! Du passar ju i glasögon! Gillar nr 1 eller 3 bäst.. Har du provat linser om du ändå vill se bra men inte ha glasögon..



Kram

2009-04-26 @ 18:46:14
Postat av: Fröken Emma

Tack fina vänner för era kommentarer! Är dock lite nyfiken på vem sisteman är! Jag har haft glasögon i några år men använder oftast bara mina linser. Dessvärre har ju synen försämrats en del så jag behöver nya brills eftersom jag knappt kan läsa texten på teven om kvällarna. Två nytillskott lades till samlingen idag, så just nu står det faktiskt mellan nr. ett och ett av de nya paren. Inte lätt att bestämma sig när man har beslutsångest, så det får bli ytterligare lite speglande.

2009-04-26 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0