Fredagsrapport

Björns födelsedag är över men än är det inte slut på firande. Efter lördagens påskmiddag och onsdagens överraskningsmiddag med familj och vänner på Plockepinn så bär det imorgon iväg till Stockholm för att åtnjuta ytterligare en födelsedagsfavör. Vi tuffar iväg till hufvudstaden för kärlek, mys och inte minst fenomenala dansgruppen Bounce. Lyxar till det på hotell och träffar vänner (vad är förresten oddsen för att de bokar in samma show samma dag samma tid?) Gott ska det bli att komma iväg med sin prins.

Saknaden efter mitt blonda hår blev för stor och jag slängde mig på telefonen. Nästa lediga tid var den 24 juni, så jag får stå ut med att vara brunhättad ett tag till. För övrigt ligger havet relativt stilla och inga stormar finns det att rapportera om. Fåglarna kvittrar, blomsterprakten spirar och våren kommer med löfte om en annalkande sommar. Allt borde vara frid och fröjd men jag känner mig bara så ledsen idag. Får hoppas att det bara är en tillfällig snubbeltråd.



Kommentarer
Postat av: Beata

Ha det sååå roligt!!!

2009-04-17 @ 21:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0