Arg som ett bi och envis som en åsna

Arg som ett bi och envis som en åsna. Datorn har varit på väg ut genom fönstret många gånger under de tre timmar det tog innan jag lyckades få fram mina semesterbilder, men tro sjutton att jag ger mig mot datorskrället. Bilderna ska upp på bloggen om jag så ska sprängas i bitar av kortisolhalten. Förbannade envishet.

Trött och sliten. Fastän det inte blev någon utgång med tjejerna igår så blev det sent även då. Får tänka på den härliga soliga gårdagen, på den fantastiskt fina komplimangen jag fick där på hamburgerstället mitt i natten och på det faktum att jag äntligen kommer ha min älskling i mina armar igen om bara en timme. 

Innan dess: bilderna jag lovade er. Vi börjar med Åre.


FreddeMarieCoolingen Liv charmar alla på after skin
Björn och jag myser i solenBjörn i en solig ÅrebackeBjörn njuter av livet
KärlekHej mitt namn är Björn och jag är en glad kille på 26 jorsnurr. Mina intressen är mysiga hemmakvällar, långa promenader och att vispa grädde.

Wallmans showEmil och PetraLivPå väg hem


Även Hörbyvistelsen dokumenterades med några bilder


Maria

ThereseKattis

Mellanlandning i Lund

Jag mellanlandade i Lund där vi lunchade i ett soligt lundagårdSolsuktande lundabor på Stortorget

Och när jag ändå är igång och lägger upp bilder kan jag ju passa på att lägga upp ett par från gårdagens vinprovning hemma hos Rane. Kvaliteten och det ringa antalet bilder skyller vi på den trasiga kameran.


Skål Rane!

Kommentarer
Postat av: Beata

Du tar så fina bilder, gumman. Synd att det inte blev fler bilder från ost och vin kvällen, jag kanske fotograferade väggar eller nått :-)

2009-04-06 @ 11:19:05
Postat av: Fröken Emma

Hihi, inga väggfoton från ost- och vinkvällen, men vi råkade komma åt någon inställning (ant. stängde vi av blixten) så att i princip alla bilder blev supersuddiga... lite synd, även om det kanske är en bra återgivning av åtminstone min världsbild efter lite för många glas vin :-)

2009-04-06 @ 12:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0