Händelserik söndag

Det blev en händelserik söndag. Danni blev faster, en konstig gammal gubbe tog Valter och hällde vatten över hans huvud, och så försökte Björn nicka pucken i mål. Sistnämnda resulterade i ett hål genom läppen och en kväll på akuten, förstnämnda i en glad och exalterad Danni, och Valters blöta huvud efterföljdes av ett mycket trevligt dopfirande i soliga Pildammsparken (kunde ju tagit med solbrillorna iaf).


        

      Sebbe  

Dock tog även denna helg slut och måndagen följde motvilligt söndagen. Den där tentan nästa tisdag börjar göra sig smärtsamt påmind, och jag inser att det börjar bli dags att sluta sopa plugget under mattan. Ifall ni inte hör så mycket från mig den närmaste tiden, så är jag nog fullt upptagen med att städa upp allt damm under mattan. En annan möjlig anledning är att jag aldrig vaknar ur den hypnos vi tänkte våga oss på ikväll. Kanske går jag runt i trans och slavar under den onde hypnotisören?

Förresten, att jag säger att det är kul att ni kommenterar är inte detsamma som att jag ber er sluta ;-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman. Hur gick det för björn?

Skulle du vilja skicka dina bilder från dopet till mig. Vi tog inga bilder själv. Kram Frida

2008-09-22 @ 19:13:01
Postat av: Björn

Jodå. det gick bra för mig, inga tänder utslagna. Men en ganska svullen läpp och kind.

2008-09-23 @ 08:56:48
Postat av: Fröken Emma

Som du ser lever Björn fortfarande, även om jag vill påstå att det är en underdrift att hans läpp och kind är 'ganska' svullna. Skickar bilderna till dig via mailen!

2008-09-23 @ 12:33:55
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/
Postat av: Beata

Tja gumman! Vad fina bilder du har gjort, kanske kan anställa dig som min personliga fotograf :-)Tycker om dig, sötis! kram

2008-09-23 @ 19:35:22
Postat av: Fröken Emma

Åh, det får du såklart gärna göra :-) Jag tar dock betalt för mina tjänster: tre kramar och en chailatte kostar det per timme. Tycker om dig med snäckan!

2008-09-24 @ 09:25:38
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0