Mosig i bollen

Är alldeles mosig i bollen efter skit-tentan, som kan dra dit pepparn växer. Är det inte meningen att man ska ställa frågor utifrån litteraturen eller sådant som tagits upp på föreläsningar? Strunt samma, nu är den över och jag känner mig alldeles slutkörd. Har en dag på mig att vila upp mig innan praktikäventyret börjar. Hade hundra saker som jag hade tänkt hinna med däremellan, men orkar bara sitta här och lyssna på Takida varvat med Lykke Li, dricka chailatte och näta mig. Orkar inte ens berätta om helgen, men några bilder från Eriks skojiga fest kan jag bjuda på. 

           Anders, Erik, jag och Ida      Jag får en kattiskram

                   Kattis och Kristin   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0