Fröken sätter sin sista potatis

Läsarantalet ökar och jag blir såklart lite nyfiken på vem ni är. Träd fram ur mörkret käre läsare och skyl dig ej med anonymitetens kläder! Eller nåt. Säg gärna hej, med andra ord. Vad du heter och hur många jordsnurr du är, vilka hobbies du har och vilken som är din favoritfärg.  

Hej jag är Fröken Emma och är en glad tjej på 26 somrar. Min favoritfärg är blå och på fritiden tycker jag om att träffa min pojkvän och mina kompisar. Typ. Liksom. 

Måste erkänna att jag blir lite blyg. Nu är det ju plötsligt en del människor där ute i stora världen som läser vad lilla jag skriver. Vad ska jag nu skriva om? Antagligen borde det handla om mitt hyperintressanta liv, men då jag inte har något sådant så kan det bli en knivig uppgift. Borde jag åtminstone försöka underhålla er med mitt hyper-o-intressanta liv? Eftersom jag är mycket tveksam till att ens den mest hängivne läsare vill höra om mitt tentaplugg, så besparar jag er det. Vad blir då kvar? Kanske kan jag nämna att jag imorgon har satt min sista potatis. Sex skojiga slitsamma år på cafét har nått den sista potatisåkern och jag kastar in förklädet. Kanske kunde jag nämna att det blir födelsedags- slash avskedsfest hos Erik på kvällen. Eller så låter jag helt enkelt bli. Och sätter mig och pluggar istället.


Vad vore egentligen livet utan tentaplugg? Det skulle ju vara tråkigt och dötrist, definitivt.


Kommentarer
Postat av: dena

Åh tack vad glad jag blir! Verkligen. vad snäll du är:) Jag har en Canon eos 400d, och rekommenderar den verkligen!:) hur bra som helst, alltid vart nöjd. =)

2008-09-29 @ 18:35:42
URL: http://denahoo.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-29 @ 18:38:43
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gumsan..

Har ju varit i småland i helgen utan internet så jag läser ikapp om ditt liv nu.. På fredag läggs vår lgh ut på hemnet, hoppas att någon vill ha den så att vi kan köpa oss en annan i malmö :-) Idag blev jag erbjuden ett sjg jobb i malmö, bara sådär, trevligt :-) O jag tror att jag kommer att ta det så nu är det ytterligare en anledning att lämna kära Lund.. Var inte meningen at skriva en novell så jag tror jag slutar här. Kram

2008-09-30 @ 17:39:33
URL: http://www.hundhalsaniskane.se/chili
Postat av: Fröken Emma

Wow, vad spännande Elin! Grattis! Vad var det för jobb? Mycket som händer i ditt liv nu. Tänker på dig och håller en tumme för att ni hittar en riktigt fin lya här i malmöstan!

2008-09-30 @ 20:30:54
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0