Klara, färdiga.... snark

Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten? Ifall man hade tagit bort den sista dagen inför de tjugo senaste tentorna jag gjort, så hade jag nog inte klarat en enda. Det är alltså nu jag i metaforernas värld ska stå adrenalinstinn vid startblocken, med eld i blick och röda händer på låren. I realiteten sitter jag här med sömndrucken blick, gäspandes och snörvlandes, om än med röda mjukisbyxor på låren. Tankarna befinner sig främst på den shoppingrunda jag hade tänkt unna mig efter tentan imorgon. Kanske skulle lite kosmetisk neurologi rädda mig? Lite intellektuell doping för att väcka löparen som sover i startblocken?

Nej, nu får det var nog med maskandet. NU sätter jag igång! [...] Ehum... NU då? Jag ska bara... 

 

Kommentarer
Postat av: Beata

Hej sötis! Hur mår du? Sugen på att träffas snart, bara du, jag o sebastian ?? kram

2008-09-29 @ 19:52:31
Postat av: Fröken Emma

Klart jag vill träffa er sötnosar! Kanske över lite kinakäk? :-)

2008-09-29 @ 21:29:17
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/
Postat av: Beata

Jah, varför inte :-)

2008-09-30 @ 18:48:46
Postat av: Fröken Emma

Trevligt! Vågar vi överge stammisstället och rikta blicken mot nya vållullal? :-) Vi ses väl på fikan på tor så att vi kan bestämma något då?!

2008-09-30 @ 20:21:51
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/
Postat av: Beata

jah ska verkligen försöka komma imorgon, beror lite på hur sebastian är men ska försöka! Jag kan tänka mig att pröva på ett nytt ställe :-)

2008-10-01 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0