Nu är det helg igen

Nu är det helg igen o nu är det helg igen o helgen varar ända till måndag!

Förvisso har vi inte lika sockersött sällskap som förra helgen men nog kan det bli en trevlig helg av denna också! Ikväll ska jag guida mina lundabaserade pluggkompisar runt Malmös restaurang och uteliv, och imorgon blir det både 60-års och 50-års fest. O så får jag bäbisbesök igen. Trevligt! Jag tror jag tar helg redan, fastän skolboken ropar övergivet på mig borta från skrivbordet. Har ju inte haft någon pluggdisciplin överhuvudtaget veckan som varit, så varför börja en fredag eftermiddag?! Nej, fram med vinglasen, popcornskålen och danseskorna!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken söt bild du har på din blogg :-) Här är alltid intressant att gå in o läsa, du är så duktig på att skriva :-) Hade varit kul att hitta på nåt, typ ta en heldag i köpenhamn eller nåt, det var längesen ;-)



Hoppas att du får en trevlig helg, sjäv ska jag jobba extra idag, skittråkigt!



Chili hälsar o tackar så mycket för senast!



Kramar

2008-09-13 @ 10:20:41
URL: http://www.hundhalsaniskane.se/chili

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0