En nära-lastbilsdörren-upplevelse

Häromdagen höll jag på att kasta in handduken för gott, då jag godtroget cyklade förbi en parkerad lastbil som plötsligt slängde upp bildörren mitt framför näsan på mig (bokstavligt talat). I sista millisekund lyckades jag veja undan och undkomma en säker död liggandes plattnäsad och livlös utanför bion på malmös storgata. Denna nära-lastbilsdörren-upplevelsen fick mig att fundera på hur jag helst slutar mina dagar. Tre-i-topp:

1. Somnar rofyllt in efter ett långt och lyckligt liv och gott om tid att ta farväl av dem jag håller mest av 
2. Ligger och solar under en prunkande palm på en kritvit strand och tittar ut över det turkosblå havet, med en drink i min hand och alla mina käraste omkring mig, när en kokosnöt plötsligt lossnar och faller rakt ner på mitt ansikte, och Emma Plattfejs är borta för alltid
3. Får en blodpropp vid orgasm och dör omedelbart i min älskades armar

Kommentarer
Postat av: Beata

Ojdå, gumman! Du måste vara försiktig när du är ute i trafiken. Ringer dig nu o hör hur det är med dig! kram

2008-09-19 @ 14:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0