Mobilskoj

Tröttnade på att alltid ha full inkorg i mobben och bestämde mig för att rensa ut gamla mess. Läste en massa otroligt gulliga meddelanden från nära och kära, men några av dem var mest väldigt komiska. Topp tre:

"En blondin ringer till sin pojkvän och säger: "Kan du komma över och hjälpa mig?" Jag har ett jättepussel och jag kan inte för mitt liv komma på hur jag ska göra." Hennes pojkvän frågar: "Vad ska det bli när det blir färdigt då?" Blondinen säger: "Enligt bilden på lådan så ska det bli en tupp." Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne. Hon släpper in honom och visar honom alla pusselbitarna på bordet. Han tittar på bitarna en stund, och sen på lådan. Sen säger han: "För det första; det spelar ingen roll vad vi gör. Vi kommer aldrig att kunna sätta ihop de där bitarna till något som liknar en tupp." Han tar hennes hand och fortsätter: "Nu tar vi en kopp kaffe och sen... " Han suckar "... sen stoppar vi tillbaka alla Cornflakes i lådan igen."

Från kompisen när vi var på skidsemester: Hej älsklingen! Ta en runda i baken och en öl för mig! KRAUM Eh, jag gör allt för dig honey, men en runda i baken? Nu begär du mycket...

Om ni någon gång undrar varifrån jag fått min snustorra knäppa humor, så är det garanterat från min pappa, som skickade följande mess när de var på semster: Tjabba! Här i Italien får man stå länge i kö när man vill titta på gamla tavlor, när man vill gå in i en park har de stängt, när man inte hittar kör bussen för långt och när Anki vill duscha stänger de av vattnet. Men, maten är god, vinet gör gott och mormor går som hon aldrig tidigare gått. Morsanochfarsan Underbara knäppa pappa!


Kommentarer
Postat av: Frida

Fan vad kul Emma att du kan ut och springa. När jag läste det så blev jag helt tårögd. Fan vad glad jag blir för dig. och så kul att höra att Björn är en så fantastisk kille. Det är precis vad man behöver någon som får en att skratta när man är nere. Många Kramar Frida

2008-10-02 @ 09:12:31
Postat av: Malin som helst vill vara anonym

Alltså detta är inte klokt!!! Perfekt som man är så gör jag ju alltid allting helt perfekt här i livet! Och när man en ynka liten gång råkar glömma ett litet fjuttit "c" så blir man uthäng på nätet! Tack Emma, du är medveten om att detta kommer följa mej på varenda arbetsintervju jag kommer på! Tack! ;)

2008-10-03 @ 14:39:41
Postat av: Fröken Emma

Haha, anonyma Malin, kanske kommer arbetsgivarna undra lite över dina (våra) sexuella äventyr, men snart inser de att du är just Perfekta Malin och kommer anställa dig ögonaböj!



2008-10-05 @ 10:14:03
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/
Postat av: Fröken Emma

Frida, du är ju bara för söt, vet du det? Längtar efter att attackera dig med en stor härlig bamsekram.

2008-10-05 @ 10:16:08
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0