På Emmafronten intet nytt

Lägesrapport: På Emmafronten intet nytt. Allt flyter på i fin fart och avbryts varken av åskoväder eller stormiga upphetsningar. Livet är bra och behagligt. Jag trivs bra på praktiken och de rutiner arbetslivet innebär, för att inte tala om frånvaron av ångestframkallande tentor. Gläds över alla älskade människor jag har omkring mig, och går hand i hand med livet. Känns som att jag befinner mig i någon form av mellanläge; en skön stilltje innan kommande genomgripande förändringar ett par år framåt i tiden. Hösten är här med sin rofyllda färgprakt och sövande gång, med löfte om en annalkande vinter och mysig jul. Livet rullar helt enkelt på, och jag känner mig harmonisk och nöjd.

Kommentarer
Postat av: Beata

Hej gumman! Härligt att höra att du mår bra. Tack för smset det värmde. Här är allt ok, dagarna rullar på. Har blivit lite "höstsjuk", lite förkyld och frusen av mig. Hade varit kul att träffas en dag och bara va...Ta hand om dig! kram

2008-10-24 @ 17:55:13
Postat av: Fröken Emma

Saknar dig och träffas gärna nån dag. Krya på dig så hörs vi snart!

2008-10-25 @ 12:15:25
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0