På den rätta kölen

Jag var nere för räkning där ett tag, men nu är jag fit for fight, back on track och på den rätta kölen igen. Förra veckan bjöd på flera ljusglimtar i form av fikor med älsklingspersoner, mysfrukost med Kattis och lyxig söndagslunch med Jessica,

Världens finaste Jessica

men det är skönt med ny vecka och nya tag. Börjar komma in i praktikflödet och känner mig lite mer optimistisk denna veckan. Dagens testning gick finfint och jag ser fram emot veckans övriga tester.

Har inte så mycket att förtälja idag, utan ville nog mest säga hej hej hallå i blåbärsskogen finns här några snälla barn och varar julen ända fram till påska? Eller nåt i den stilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0