Clementingalaxen

Öppnade min bloggsida och insåg att jag faktiskt la ut bilder på grisar och clementiner i mitt senaste inlägg. Hur intressant är ens liv då egentligen? Röda mattor och glittrande galafester befinner sig en galax bort när helgens bilder består av frukt och slitna plastgrisar i olika positioner.

Jag välkomnar er nya läsare med att berätta att så mycket mer spännande blir det dessvärre inte. Livet jag lever är högst ordinärt och skämten jag skrattar åt är torrare än ett kliande eksem. Vardag följer vardag och helgens bäst dokumenterade händelse är svinkastning.

Välkommen hit käre läsare. Får jag bjuda på en clementin?



Kommentarer
Postat av: Beata

en clementin låter gott :-p

2008-10-29 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0