Är det nu man kallas vuxen?

Nu har jag fått jobbmail, passerkort, koder och egen nyckel. Jag kommer klockan åtta och jag går hem halv fem. Jag fikar klockan tio, lunchar klockan tolv och fikar igen vid halv tre. Jag går på konferenser, jag umgås med äldre kollegor och jag utför psykologsysslor. Jag pratar äppelskörd på ena rasten och GI-metoden på den andra. Jag tar bilen tillbaka till Malmö när arbetsdagen är slut, jag går några ärenden på stan och jag åker hem till min sambo i vår bostadsrätt och lagar middag. Vi pratar om dagen, fixar lite hemma och går och lägger oss vid elva.

Är det nu man kallas vuxen?

Kommentarer
Postat av: Danni

Japp välkommen in i gänget!!

2008-10-06 @ 16:56:09
Postat av: Elin

Välkommen till vuxenlivet, mer spännande än så blir det nog inte:-)



O du Danni, jag tror inte att man kvalificerar in sig som vuxen förrän man flyttat hemifrån ;-)

2008-10-06 @ 22:20:55
URL: http://www.hundhalsaniskane.se/chili
Postat av: Fröken Emma

Jag bara gästspelar lite innan jag återgår till studentlekstugan.



Haha, vill inte beblanda mig i kängan Elin delade ut... ;-)

2008-10-06 @ 22:57:53
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej, jag hoppas o tror att Dani förstod att jag bara retades lite med henne i all välmening :-) Det är ju bättra att köpa nu eller t våren när priserna har rasat sådär lagom mycket.. Synd bara att man själv står där o ska sälja sin lgh..

2008-10-07 @ 13:32:49
URL: http://www.hundhalsaniskane.se/chili
Postat av: Frida

Klockren kommentar Elin.

2008-10-09 @ 17:05:56
Postat av: Beata

håller med frida..... :-)

2008-10-11 @ 19:29:48
Postat av: Daniela

Jaja nu vet jag vad ni alla tycker.... ska börja leta NYA vänner... till min NYA lägenhet (får se när jag får lägenhet dock....hahha.... kan ju ta lite tid har lite svårt att få tummarna loss....)

2008-10-17 @ 11:42:14
Postat av: Fröken Emma

Och du som bara skulle vara snäll och kommentera... inte lätt att vara Danni alltid!

2008-10-18 @ 21:32:52
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0