Tomtar på loftet och bonden James.

Hej hej hallå kära läsare!

Hur mås det denna vackra fredag eftermiddag? Ska ni hitta på något kul i helgen?

Själv ska jag:
1) Försöka undvika att klanta mig ytterligare - nu får det vara nock! Efter att ha gjort av med mobilen i tisdags, tappat två vattenglas inom loppet av en timme igår och tagit sönder både en mineralvattenflaska och arbetsplatsens tekanna idag, så är jag mäkta trött på att vara Fröken Emma.
2) Ta mig an den svettdrypande uppgiften att svara på alla era kommentarer. Är ni säkra på att ni inte har skrivkramp, så som ni svarar på mina inlägg?
3) Dricka chailatte. Åf kårs.
4) Se på bonden James som dricker skakad martini.
5) Sätta upp tomtar i alla vrår (dock ej på loftet som redan är fullsmockat)
6) Ägna mig åt sociala trevligheter av diverse slag.

Hoppsan, nu kom Ers Majestät, Läkaren, och körde bort mig från datorn.

I´ll be back.


Kommentarer
Postat av: Björn

Jag tycker inte det gör så mycket att du tar sönder glas och liknande så länge du gör det på bortaplan. Tror du lyckats begränsa det till ett glas än så länge och det e starkt jobbat för vi har ju trots allt bott här sen i sommras. :) Puss

2008-11-28 @ 15:49:11
Postat av: Fröken Emma

Ett glas? Är du helt säker? Låter ju för bra för att vara sant. Är faktiskt riktigt stolt :-)



2008-11-28 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0