Tuppar, mosaik och nötskal

Så var det söndag morgon igen och som vanligt vaknade jag med tuppen (läs björnen). Men vad sjutton, varför börja sova åtta timmar under en natt nu när jag knappt gjort det på två månader?  Sova skulle vi ju göra när vi blev gamla, det bestämde vi på ett tidigt stadium och har gått in stenhårt för det. Att bli gamla och trötta alltså :-) 

Helgen har som vanligt varit både innehållsrik och skojig. Middag på Mrs Brown i goda vänners sällskap i fredags, avrundat med dricka på Mosaik. Josses spännande SM-kvalmatcher igår, god middag hos Johan och riktigt trevlig fest hos Lisa. Idag blir det lunch med töserna och sedan hemmamatch i Kirsebergs gemytliga ishall. 

Igår hann vi även med en sväng till Miljögårdens förtrollade land. Gnällspiken Ådi fick stanna hemma och istället var det Lyxsäte vi körde ut på motorvägen med målinriktade blickar. Äntligen skulle vi utforska detta designmecka! "Älskling, du vet var Miljögården är va?" "Va?! JAG vet inte var det är, jag trodde DU visste var det ligger!" Emma och Björn i ett nötskal, haha. 


Lisa i den tjusiga ankmössan hon fick av oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0