Resultat från lingonskogen

För er som knappt kunnat bärga er av nyfikenhet så kan jag meddela att dagen faktiskt kan bli lyckad även med lingon i väskan, trots att det kan kännas lite tveksamt just i ögonblicket då man inser att kalenderns sidor har skiftat i färg och numera både är röda och sitter envist ihopklistrade. Men men, jag såg aldrig vidare proffsig ut med min rosa Monkikalender nedfläckad med smälta Fishermans, så varför plötsligt bry sig om lite lingon? Nej svej, det blev en lärorik dag på praktiken och en riktigt spännande kväll på hockeyläktaren med Lisa. Tror mina nerver gick in i väggen, så kan ni vara vänliga och ta det lite lugnare med dem på söndag?

Nu blir det fika med görlsen. Man kanske ska göra något så otippat som att beställa en chailatte?


Kommentarer
Postat av: Danni

Tack för fikan!! Mysigt som vanligt... Ses i kväll

2008-11-21 @ 07:17:56
Postat av: Fröken Emma

Tack själv darla! Riktigt lyxigt att träffa dig nästan tre dagar i sträck ju :-)

2008-11-23 @ 10:42:49
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0