Råmans

Valet var inte det minsta svårt, nu skulle det bli tjejfilm så det bara stänkte om det! En rulle som droppade av romantik, kärlek, vackra ord och förutsägbara lyckliga slut. Vi hittade onekligen vår film; grabben kom för sjutton ridande på sin springare (om än inte vit) rakt in i kyrkan! Och just, just precis när de äntligen skulle få varandra, när de slutligen hade insett sin oändliga kärlek och skulle leva lyckliga tillsammans i alla sin dagar, när de stod framme vid altaret under sitt sagobröllop och tårarna brände i ögonlocken på oss åskådare, så öppnas vår ytterdörr och grabbarna kliver in. Haaaaj haaaaj! Vad gör niiii? Tittar ni på fiiiiilm? Vad ser niiii? Ååååh... attans! Förtrollningen var bruten och tårarna fastnade där under ögonlocken.

Men... så såg jag att min riddare kom med en stor bukett blommor och en låda båt (chokladen är heeeelt ute nu för er som undrar). "Matchens spelare" var förlåten. Men det var på håret. Chic movie är känsliga grejer vet ni.





Kommentarer
Postat av: circus em

jag älskar elvis! han gör mina gråa vardagar lite roligare redan på tåget på morgonen :)

2008-11-15 @ 21:25:40
URL: http://obstinate.blogg.se/
Postat av: Fröken Emma

Visst är han underbar och en riktig glädjespridare! :-)

2008-11-16 @ 23:12:50
URL: http://frokenemmaskansla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0