Vad är en bal på bloggen?

Det här med att blogga går inte som en vindlande dans, direkt. Har kommit på att dels finns det inte många minuter över av mina dagar (de leker kurra-gömma, de fräckisarna!), och dels så får jag prestationsångest så fort en enda person känner till bloggen.  

Men men, vad är väl en bal på bloggen? (Hit med svartklubben vettja!)
 
Skrubbar skrubbar skrubbar bort min sura min. Ikväll är det visning, och då ska det blänka! Hit med buden, annars skjuter jag!

I eftermiddag bär det av mot nya banker. Gårdagens kommentar från Länsförsäkringar blir svårslagen: "...det är bra att ha gjort sedan när ni gör slut" Haha, vilken fantastisk inställning!

Ikväll ska jag och Lilli titta på vuxna män som jagar en rund stackars boll. Har aldrig riktigt förstått mig på leken, men har hört att pojkarna, förlåt männen, leker den ofta. Och så har de delats in i lag med olika tröjfärger. En av dem med blågula tröjor, Mr Klein, springer tydligen runt i bara kalsongerna ibland... Skulle väl vara det som får mig att välja bort sex and the city kl 22, men det gör mig utan tvekan lissen i ögat.


Nix, nu ska jag tvätta fönster. Ska vi ha en läsartävling om vad som finns utanför? Just det ja, då behövde man ju läsare...





Världens finaste supporter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0