Narkoleptisk dator?

Oj oj vad det är mycket som ska fixas och bestämmas och ordnas med. Skatter hit och räntor dit. Visningar till höger och kontrakt till vänster. Budgivningen på min lägenhet är klar nu, så det blir kontrakt under dagen. Har ytterligare några saker att ordna med, och några olika beslut att fatta, och sedan kan vi ägna oss åt sådana detaljer som att flytta ut och flytta in. 

Har datorn drabbats av narkolepsi? Egentligen lider den nog snarare av grava sömnstörningar, varför den är allmänt seg. Eller seg är fel ord, den är makalöst långsam! Sådär så att kompisen häpnar över att datorn från 1991 som hon har i sommarstugan, är snabbare än min. Broder Dan, kom och rädda mig från denna förbannelse!

Idag ska jag skriva kontrakt på lägenheten 11,30, klippa till luggen 11,50 och sedan luncha med Anna kl 12,00. Effektivitetsdrottningen nr 1, det är nog jag. Stressprinsessan nr 1, det är nog tyvärr också jag. Kan inte låta bli att klämma in en Ribban-tur på rullorna innan jag beger mig in till stan, det hinner jag ju säkerligen...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0